Обмін та повернення

В Cholley ми прагнемо забезпечити найвищу якість обслуговування та задоволення наших клієнтів. Усі товари, представлені в нашому інтернет-магазині, є оригінальними, високоякісними і безпечними. Ми пильно відбираємо продукцію, щоб Ви мали можливість купувати лише найкращі товари і захищати себе від неякісних або прострочених товарів.

Згідно з чинним законодавством*, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.

* Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів » від 19.03.1994 р №172 до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) відносяться: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п.).

 

Заміна бракованого товару

Однак, якщо Ви виявите заводський дефект у товарі, такий як несправний розпилювач або пошкоджений флакон, ми з радістю обміняємо його на товар належної якості.

Ми хотіли б наголосити, що кур'єр або співробітник відділення "Нова Пошта" не мають повноважень надавати консультації щодо товару. Якщо у Вас виникли питання щодо комплектації замовлення, відсутності товару або наявності браку, будь ласка, звертайтесь до консультанта інтернет-магазину CHOLLEY. Вони з радістю дадуть відповіді на всі ваші запитання та нададуть необхідну підтримку.

Для обміну бракованого товару, будь ласка, звертайтесь до нас за наступними контактними даними:

  • Електронна пошта: info@cholley.ua
  • Телефон: +38 (093) 147-06-29 (з 10:00 до 18:00 щоденно, окрім суботи та неділі)

Наші співробітники прикладуть максимум зусиль, щоб вирішити вашу проблему в найкоротші терміни і забезпечити вам задоволення від покупки в нашому магазині.

#cholley.ukraine

Введіть запит і натисніть кнопку пошуку